A new yorki bejáró vasutak 1 milliárd dollár kölcsönt kapnak a PTC kiépítésére

(A PTC, Positive Train Control E.T.C.S-szerű biztosító- berendezés.)

Az USA Department of Transportation (Közlekedési Minisztérium) 976 millió USD-s kölcsönt
hagyott jóvá a Metropolitan Transportation Authority (városi közlekedési hatóság) számára a PTC rendszer kiépítésének finanszírozására Metro North és a Long Island 
Rail Road vonalain. Az illetékes házbizottság előzetesen jóváhagyta a kölcsönt.

Azok az USA-beli vasutak, melyek belélegezve veszélyes anyagokat, évente 5 millió bruttó tonna árut vagy utasokat szállítanak, kormány által jóváhagyott PTC rendszert kell telepítenie 2015 decemberéig.

A TRAINS 2015 márciusi számából



Kötelező kábítószer- és alkoholfogyasztás ellenőrzés az amerikai vasutakon

A Federal Railroad Administration (szövetségi vasúti hivatal) kötelezi az amerikai vasutakat, hogy 2015-ben véletlenszerű kábítószer fogyasztás ellenőrzést végezzenek a dolgozók legalább 25%-ánál. December 19-én az ügynökség azt mondta, hogy az elmúlt 2 évben a vasutasoknak kevesebb mint 1%-át vizsgálták meg.  A vasutasok 10%-át munkahelyi alkohol fogyasztásra is meg kell vizsgálni. A kormányintézkedésről további információk a www.federalregister.gov  honlapon találhatók.

A TRAINS 2015 márciusi számából



Az Auto Train ledes lesz



Az Amtrak Auto Train-je a floridai Lake Monroe-nél halad 2009-ben. A kocsijait nemsokára ledekkel világítják
Kevin Andrusia felvétele a 2015 márciusi TRAINS-ben

Az Auto Train nemsokára hosszabb lehet, mivel az izzós világítását ledesre cserélik. 2014 elején az Amtrak kihagyott a vonatból egy első osztályú kocsit és betett egy másodosztályút, hogy növelje a vonat kapacitását. A kocsik számát a mozdony 'head-end' teljesítménye (a kocsik számára adott villamos teljesítmény) korlátozta. Ez 16 Superliner kocsi számára volt elegendő, és az autószállító kocsikkal együtt a vonat legfeljebb 50 kocsis lehetett.

2014-ben a vonatok által szállított utasszám 3,5%-kal, a bevétel 7,5%-kal nőtt (az Amtrak közel önellátó a jegyárbevételből). 
A vonaton a fő energiafogyasztók a fűtés-hűtés, a konyha az étkezőkocsiban, de a számos olvasólámpa is sok energiát vesz fel.

"A ledes világítás nagyobb fényerőt és kisebb energiafelhasználást okoz", mondta az Amtrak szóvivője. "ez lehetővé teszi 17. utaskocsi besorozását, mely vagy háló, vagy ülőhelyes lesz, az utazók igényei szerint". Az átalakítás 5 millió amerikai dollár árbevételt jelenthet.


A TRAINS 2015 márciusi számából