. Hogy mik vannak... . |
A
mozdonyoknak is megvan a sorsa A TRAINS magazin a 2014-es InnoTrans-ról hozott hírt az egykor a DB mozdonyáról, ezt írta: Ez a dagi mozdony egy, az 1950-es években készült dízel-hidraulikus, mely 1980-ig dolgozott a német vasúton. Eladták a tengerentúlra, aztán visszavették, felújították és bérbevételre kínálják. Szeretjük a kerekded képét. Történet és fénykép Jim Wrinntől, a TRAINS főszerkesztőjétől a 2015. februári TRAINS-ből |
Ha
azt hiszed, hogy nehéz a munkád Váltóállítás víz alatt Néhány nappal az Illinois folyó áradása után, mely megállította a vasútforgalmat, a Peoria & Pekin Union vasúttársaság GP35C 2001-es, EMD gyártmányú, de Caterpillarral remotorozott vontatója gabonaszállító kocsikat készül beállítani a Pekin Energy vágányaira, az Illinois állambeli Pekinben. E célból a Wellington-csizmás váltóállító átállítja a víz alatt lévő kitérőt. Szerencsére jól látható a váltó állása a tiszta vízben. Hal Collins felvétele a TRAINS-ből Milyen magas vízben dolgozhat a dízelmozdony Amerikában? |
Az
Amtrak masszázst kínál az utasainak Vonatozzon az ellazulásért! hirdette az egykori New Haven Railroad és a Capitol Corridor expresszén bevezette a masszázs szolgáltatást. Most az Amtrak vette át az ötletet, és elhelyezett egy masszázsszéket két kaliforniai vonatán, az első kocsiban, a mozdony mögött, ahol egy egészségintézet masszőre nyújtja szolgáltatását, hétfőtől csütörtökig, percenként 1 amerikai dollárért. "Kiváló a visszajelzés!" mondta az Amtrak szóvivője. "Az utasok meglepettek voltak, de értékelték a lehetőséget. Egy kezelés átlagosan 10 percig tart, sok utas pedig sietett az első kocsiba, hogy ő következzen." A masszőr a San Francisco közeli Oaklandben szállt fel az Amtrak 538-as számú, Auburnbe tartó vonatra, de Sacramentóban leszállt és visszatért Oaklandbe az 547-es számúval. A vonatos masszírozó szolgáltatást február 13-áig tervezik, de a szóvivő reméli, hogy a szolgáltatást több vonaton is bevezetik. Az Amtrak egyszer már tett ilyet, tavaly egy napig a keleti korridorvonalon, Boston és Washington között járó Acela Express-en, innen a kaliforniai bevezetés ötlete. David Lustig felvétele és írása nyomán a TRAINS-ből |
manhattani 2019. januártól |