.
                                             Hogy mik vannak...

.





A mozdonyoknak is megvan a sorsa


A TRAINS magazin a 2014-es InnoTrans-ról hozott hírt az egykor a DB mozdonyáról, ezt írta:

Ez a dagi mozdony egy, az 1950-es években készült dízel-hidraulikus, mely 1980-ig dolgozott a német vasúton. Eladták a tengerentúlra, aztán visszavették, felújították és bérbevételre kínálják. Szeretjük a kerekded képét.


Történet és fénykép Jim Wrinntől, a TRAINS főszerkesztőjétől a 2015. februári TRAINS-ből






Ha azt hiszed, hogy nehéz a munkád

Váltóállítás víz alatt


                       

Néhány nappal az Illinois folyó áradása után, mely megállította a vasútforgalmat, a Peoria & Pekin Union vasúttársaság GP35C 2001-es, EMD gyártmányú, de Caterpillarral remotorozott vontatója gabonaszállító kocsikat készül beállítani a Pekin Energy vágányaira, az Illinois állambeli Pekinben. E célból a Wellington-csizmás váltóállító átállítja a víz alatt lévő kitérőt. Szerencsére jól látható a váltó állása a tiszta vízben.

Hal Collins felvétele a TRAINS-ből

Milyen magas vízben dolgozhat a
dízelmozdony Amerikában?
                                                                                                                                 




Az Amtrak masszázst kínál az utasainak

Vonatozzon az ellazulásért!  hirdette az egykori New Haven Railroad és a Capitol Corridor expresszén bevezette a masszázs szolgáltatást. Most az Amtrak vette át az ötletet,  és elhelyezett egy masszázsszéket
két kaliforniai vonatán, az első kocsiban, a mozdony mögött, ahol egy egészségintézet masszőre nyújtja szolgáltatását, hétfőtől csütörtökig, percenként 1 amerikai dollárért.

"Kiváló a visszajelzés!" mondta az Amtrak szóvivője. "Az utasok meglepettek voltak, de értékelték a lehetőséget. Egy kezelés átlagosan 10 percig tart, sok utas pedig sietett az első kocsiba, hogy ő következzen."

A masszőr a San Francisco közeli Oaklandben szállt fel az Amtrak 538-as számú, Auburnbe tartó vonatra, de Sacramentóban leszállt és visszatért Oaklandbe az 547-es számúval.

A vonatos masszírozó szolgáltatást február 13-áig tervezik, de a szóvivő reméli, hogy a szolgáltatást több vonaton is bevezetik. Az Amtrak egyszer már tett ilyet, tavaly egy napig a keleti korridorvonalon, Boston és Washington között járó Acela Express-en, innen a kaliforniai bevezetés ötlete.

David Lustig felvétele és írása nyomán a TRAINS-ből






manhattani


2019. januártól