Bobó képek az idő tükrében
.
1.:  M44 100-ig



Az itt következő fényképek saját felvételeim, megtekintés, esetleg saját célra letöltésre tettem fel. Másra engedély nélkül kéretik nem  felhasználni őket. A honlap email címe a kezdőlapon látható.




M44 032

2000. május 2.

A papírképre Keletit írtam, de ahogy a képet nézem, inkább Szolnok (a negatív szkennelésekor majd kiderül)



M44 050

2000. május 11.

Kelenföld




2000. április 1.

Kelenföld

Duális Bobó, 25kV-tal is megy.



2000. április 1.

Kelenföld

Az áramszedő igazi gazdája a V46 005 Szöcske




M44 069

1999. december 30.

Kelenföld




M44 080

?

Kelenföld

Érdemes megnézni a hátteret a Bobó mögött. Ahogy emlékszem, Szergej akkor nem járt arra, ez a Bobó volt...



M44 083

2001. április 23.

Szolnokon, érdekes társaságban.




M44 084

2000. május, 1?

Keleti


M44 084

1999. december 31.

Keleti

M44 084

2001. március 15.

Keleti

M44 084

2000. augusztus 12.

Nyugati



M44 092

1996. március 3.

Munka a Keletiben,



M44 092

2001. február 17.

és Rákoson.



M44 092

2001. július 01.

Mátyásföldről Rákos felé


Érdekes menet volt. Rákosról gyalogoltam a mátyásföldi repülőtér felé, ahol repülőmodell kiállítást és reptetést rendeztek. A vasútvonal mentén az útátjáró jelzőn túl a fák között a letaposott talajon néhány olajfoltot láttam.

Ahogy továbbmentem, jött ez a Bobó két kocsival. Felemelt karral köszöntem a vezérnek, ahogy fényképeztem, de nem látszott vidámnak...



M44 097

1988. május 13.

Cegléden vártunk az akkor még nagyon új, és mivel még csak egy egység létezett, utólag Hernyóból Kukacra átnevezett motorvonatra, mikor áthúzott előttünk a gyomirtó vonat. Az ablakon kihajoló vasutas azt kiabálta: "Itt tilos fényképezni!" Reméltem, hogy nem állítja meg a vonatot.


a '80-as/'90-es évek fordulója körüli évekből:

M44.082 - Rákosrendező Gurító 3.-as tartalék gyakori közbeváltója, ha valamiért nem állt rendelkezésre Fc honos Szergej

M44.099 - Rákosrendező 1.-es tartalék

smnks emlékei szerint



M44 100 - 200