Világvasutai > Magyar vasutak > M61 016 - 020 |
M61 017 1988 augusztus 20-án Tapolcán. Akkoriban
az volt a szokás, hogy nyáron, amikor nem kellett fűteni
a vonatokat, Szergejek dolgoztak és a Nohabok nyári
vakációjukat töltötték Tapolcán.
|
Egy
véletlen együttállás. 1994 április 15. |
A
Szili tudja, piros lenni tilos, és szembe jött egy
másik piros. 1990 május 14. |
Új
korszak hajnalán Mindkét kép 2000 július 20-án. |
Új
néven, 2000 július 13-án a Madridi
útnál vár az Északi
Járműjavítóba vonulásra.
|
M61 017 Az Északi Járműjavítóban, ahová felújításra és átépítésre ment. 2000 július 20. Film a bevonulásról. |
Megújult külsővel és
belsővel, immár a munkás hétköznapokon. 2004 november 18-án, úgy látom, a Nyugati külső tárolóvágányán, Aréna őrhely felé. |
Egy másik
együttállás: a nagy 17-es zsebében egy H0-s
17-es. A felvétel ideje 2004 május 5, de ez nem egészen biztos. |
M61 018 A Déliben, 1988 december 4-én. |
1988 december 16-án vonattal érkezik a Délibe. |
1989 április 26-án a Déliben. |
M61 013
és M61 018 A Déliben 1981 május 8-án. Néhai Dr. Károly Imre felvétele. |
M61 019 1988 július 21-én a Keleti feszmentes volt. A kőfelsői vonatokat a különcélú / K-célú / kormányszergejek, a ferencieket meg a hasonló státuszú két Nohab hozta-vitte. Magam a 14-esen utaztam Ferencvárosig, közben elég sokat fényképeztem. 1970-től tartó fényképezéseim alatt egy negatívot veszítettem el. Ezt, az aznapi másodikat. |
Másnap, 22-én a 19-es Nohab a Hámán fűtőházba ment, részt vett a Hámán 75 éves ünnepségén és a mozdonykiállításon. |
1989
augusztus 14-én a Déliben járt a 19-es Nohab.
Úgy emléxem, azt mondták, hogy fűtési
próbán járt ott. Mögötte az M62 214. |
1996 július 14-én Angyalföldön. |
M61 020 A Déliben, 1989 január 14-én. |
Az a híres kétnohabos menet, nem szombatonként, hanem péntekenként, Bárdos Imre javítása, köszönet érte!, ez éppen 1992 május 29-én, a második mozdony a 13-as, |
az 1-es vágány felé, |
és a megérkezés. Az első mozdony külön járt ki, haza más-más vonattal mentek. |
A
20-as, Tapolcán 2000 augusztus 20-án,
és Hatvanban, május 1-én. |
M61 020 Hatvanból hazafelé, a Balassagyarmat-hatvani vasútparádéról 2000 május 7. |
Világvasutai > Magyar vasutak |