Világvasutai > Magyar vasutak > M61 016 - 020





M61 017

1988 augusztus 20-án Tapolcán.

Akkoriban az volt a szokás, hogy nyáron, amikor nem kellett fűteni a vonatokat, Szergejek dolgoztak és a Nohabok nyári vakációjukat töltötték Tapolcán.




Egy véletlen együttállás.

1994 április 15.






A Szili tudja, piros lenni tilos, és szembe  jött egy másik piros.

1990 május 14.




Új korszak hajnalán






Mindkét kép
2000 július 20-án.



Új néven, 2000  július 13-án a Madridi útnál vár az Északi Járműjavítóba vonulásra.




M61 017

Az Északi Járműjavítóban, ahová felújításra és átépítésre ment.

2000 július 20.

Film a bevonulásról.




Megújult külsővel és belsővel, immár a munkás hétköznapokon.

2004 november 18-án, úgy látom, a Nyugati külső tárolóvágányán, Aréna őrhely felé.






Egy másik együttállás: a nagy 17-es zsebében egy H0-s 17-es.

A felvétel ideje 2004 május 5, de ez nem egészen biztos. 





M61 018

A Déliben, 1988 december 4-én.




1988 december 16-án vonattal érkezik a Délibe.




1989 április 26-án a Déliben.





M61 013 és M61 018

A Déliben 1981 május 8-án.

Néhai Dr. Károly Imre felvétele.






M61 019

1988 július 21-én a Keleti feszmentes volt. A kőfelsői vonatokat a különcélú / K-célú / kormányszergejek, a ferencieket meg a hasonló státuszú két Nohab hozta-vitte.

Magam a 14-esen utaztam Ferencvárosig, közben elég sokat fényképeztem. 1970-től tartó fényképezéseim alatt egy negatívot veszítettem el. Ezt, az aznapi másodikat.






Másnap, 22-én a 19-es Nohab a Hámán fűtőházba ment, részt vett a Hámán 75 éves ünnepségén és a mozdonykiállításon.





1989 augusztus 14-én a Déliben járt a 19-es Nohab. Úgy emléxem, azt mondták, hogy fűtési próbán járt ott.

Mögötte az M62 214.




1996 július 14-én Angyalföldön.




M61 020

A Déliben, 1989 január 14-én.






Az a híres kétnohabos menet,  nem szombatonként, hanem péntekenként, Bárdos Imre javítása, köszönet érte!, ez éppen 1992 május 29-én, a második mozdony a 13-as,





az 1-es vágány felé,




és a megérkezés. Az első mozdony külön járt ki, haza más-más vonattal mentek.






A 20-as, Tapolcán 2000 augusztus 20-án,

   és Hatvanban, május 1-én.






M61 020

Hatvanból hazafelé, a Balassagyarmat-hatvani vasútparádéról

2000 május 7.



                                                                                                                                                                               Tomori László

                                                                                                                                                                                  2013 augusztus 14. és december 19.


Világvasutai > Magyar vasutak